一枚小丸子

invictus maneo

You werethe only person that I counted on when I was younger.
你曾是我小时候唯一的依靠
And I wish that you cound have counted on me.
我希望你能依靠我
And I hope that someday maybe you can forgive me.
我希望你能原谅我
Of course I forgive you, kid.
我当然原谅你 孩子
You're family.
你是我家人
Of course I forgive you....
我当然原谅你

POI S01E16 RISK

小伙伴们记得关注我的微信订阅号“一枚小丸子”哟~
不定期更新练字摘抄、彩墨试色~

评论

热度(10)