一枚小丸子

invictus maneo

Hey, Harold.
哈罗德
John, I've been trying to call you.
约翰 我一直再打你电话
Yeah, I've kind of busy.
是啊 刚才有点忙
-Where are you? -Parking structure.
-你在哪 -停车场
It's not looking good.
情况不太妙
I wanted to say thank you, Harold,
我想要谢谢你 哈罗德
for giving me a second chance.
谢谢你给我第二次机会
It's not over, John.
还没结束 约翰
I'm close. Just get to the ground floor.
我快到了 就到底层了
No. You stay away.
不 你别过来
Don't even risk it.
别冒险

POI S01E10 Number Crunch

小伙伴们记得关注我的微信订阅号“一枚小丸子”哟~
不定期更新练字摘抄、彩墨试色~

评论

热度(7)